משרה 3011: מנהל/ת אגף שרות ותמיכה לאחת מחברות התקשורת הגדולות

המשרה אוישה

לאחת מחברות התקשורת הגדולות במשק דרוש/ה מנהל/ת אגף שירות ותמיכה:

  • ניהול מקצועי של מנהלי אתרי השירות וחברות מיקור החוץ בפריסה ארצית.
  • ניהול תפעולי כולל ניהול מרחוק של מספר אתרים, זמינות מוקדים, מערך השירות הדיגיטלי של החברה, השרות הטלפוני, הטכני (תמיכה).
  • אחריות ובקרה על עמידה ביעדי מערך השירות והתמיכה.
  • אחריות מלאה על חוויית הלקוח בחברה ושביעות רצון הלקוחות.
  •  אפיון, בנייה, ניהול ובקרה של תכניות עבודה.

מדובר בתפקיד מאוד מאתגר ותובעני.

דרישות
  • תואר ראשון רלוונטי – חובה. יתרון משמעותי לתואר שני.
  • ניסיון ניהולי של לפחות 200 איש כולל ניסיון בניהול מנהלים – חובה.
  • ניסיון בהפעלה וניהול של חברות מתמחות וספקים – חובה .
  • היכרות עם עולם המוקדים, היכרות עם היקפים גדולים – חובה.
  • ניסיון בחברת תקשורת – יתרון (אפשרי גם פיננסים).
  • הבנת תהליכים בשרות ויכולת להוביל ולהניע תהליכים ושינויים מול יעדים.
  • יכולת בקרה וניתוח של נתונים ותהליכים
  •  ראיה מערכתית רחבה ויכולת אינטגרציה
  • יכולת עבודה תחת לחץ, עומסים וריבוי משימות.
משרה מלאה
השרון