המשרה אוישה
לאחת מחברות התקשורת הגדולות במשק דרוש/ה מנהל/ת אגף שירות ותמיכה:
- ניהול מקצועי של מנהלי אתרי השירות וחברות מיקור החוץ בפריסה ארצית.
- ניהול תפעולי כולל ניהול מרחוק של מספר אתרים, זמינות מוקדים, מערך השירות הדיגיטלי של החברה, השרות הטלפוני, הטכני (תמיכה).
- אחריות ובקרה על עמידה ביעדי מערך השירות והתמיכה.
- אחריות מלאה על חוויית הלקוח בחברה ושביעות רצון הלקוחות.
- אפיון, בנייה, ניהול ובקרה של תכניות עבודה.
מדובר בתפקיד מאוד מאתגר ותובעני.
דרישות
- תואר ראשון רלוונטי – חובה. יתרון משמעותי לתואר שני.
- ניסיון ניהולי של לפחות 200 איש כולל ניסיון בניהול מנהלים – חובה.
- ניסיון בהפעלה וניהול של חברות מתמחות וספקים – חובה .
- היכרות עם עולם המוקדים, היכרות עם היקפים גדולים – חובה.
- ניסיון בחברת תקשורת – יתרון (אפשרי גם פיננסים).
- הבנת תהליכים בשרות ויכולת להוביל ולהניע תהליכים ושינויים מול יעדים.
- יכולת בקרה וניתוח של נתונים ותהליכים
- ראיה מערכתית רחבה ויכולת אינטגרציה
- יכולת עבודה תחת לחץ, עומסים וריבוי משימות.