משרה 3150: ראש צוות תמיכה ושרות טכני לחברה מובילה

לחברה מובילה המספקת שרותי מחשוב בתחומי מרכזי נתונים, ענן, שירותי תקשורת ISP, סייבר ומרכז בקרה NSOC דרוש.ה ראש צוות תמיכה ושרות לניהול והובלת צוות התמיכה והשירות תוך דיווח לסמנכ"ל השרות. התפקיד כולל:

  • אחריות על ניהול הזמינות, ניהול הידע המקצועי ואיכות השירות
  • תיעדוף פניות שרות ומשימות הצוות תוך עמידה ביעדי השירות
  •  ניהול ממשקי עבודה מרובים פנים וחוץ ארגוניים
  • הצבת יעדים ובקרה שוטפת של ביצועיהם התפעוליים, כמותיים ואיכותיים של חברי הצוות
  • הפקת דו"חות וניתוחם לכדי גזירת פעילות פרואקטיבית כולל בדיקת אפקטיביות
  • טיפול בתלונות לקוח והובלת תהליך של שיפור מתמיד
  • יעד לאסקלציה עבור הצוות

*** עבודה מאתגרת בסביבות מרובות שרתים, תקשורת, אבטחת מידע וסייבר, אפליקציות ארגוניות ועוד ***

דרישות
  • לפחות 2 ש"נ בניהול ישיר של צוות Service Desk המונה לפחות 7 תומכים טכניים
  • יכולת הנעת עובדים ותהליכים
  • ניסיון בעבודה עם יעדים ומדדי לקוח, הפקת וניתוח דוחות
  • יכולת עבודה בסביבה דינמית מאוד, תחת לחץ וריבוי משימות לאורך זמן
  • מולטיטסקינג, אנרגטי/ת, אסרטיבי/ת ובעל /ת כושר מנהיגות
  • תודעת שירות גבוהה מאד
  • יחסי אנוש ורמת תקשורת ברמה גבוהה מאוד
  • יכולת התנסחות מעולה בכתב ובע"פ
  • ניסיון עם מערכות ITSM
  • הבנה, גישה וידע טכני בתחומי המחשוב, רשתות תקשורת, שרתים, מערכות גיבוי, מערכות מיקרוסופט וענן
  • ניסיון בעבודה עם תחנות עבודה ושרתי Microsoft Windows על גרסאותיהן.
  • הבנה בתשתיות כגוןActive Directory, DNS, DHCP
  • הבנה בתחומי התקשורת (סוויצ’ים, ראוטרים)
משרה מלאה
מרכז